Parse error: syntax error, unexpected '[' in /wp-content/mu-plugins/tqgate.php(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 183
Picture 27 « The Human Project 2 (FPS, 2009) | Jakub Niewiarowski

The Human Project 2 (FPS, 2009)

Picture 4 of 18

 

Najciekawsze cechy projektu:

-rendering z wykorzystaniem metody Deffered Shading

-w pełni dynamiczne oświetlenie sceny bazujące na modelu Phong’a (światło odbijane zwierciadlanie + natężenie światła rozproszonego + natężenie światła otoczenia obliczane w 100% per-pixel)

-oświetlenie uwzględniające powstawanie cieni (metoda variance shadow mapping) z wykorzystaniem źródeł światła typu pointlight oraz spotlight

-oświetlenie wolumetryczne dla źródeł światła typu spotlight

-High Dynamic Range Rendering wykorzystujące efekt Bloom wraz z symulacją stopniowego przystosowywania się oka obserwatora do nagłych zmian natężenia światła

-Normal Mapping

-Per-Pixel Motion Blur


Dodatkowo:

-optymalizacja renderowania sceny poprzez podział na strefy połączone portalami oraz techniki early z-pass

-wykorzystanie biblioteki Havok do kontroli otoczenia, poruszania postaci gracza, trigger’ów itp

-implementacja silnika graficznego oparta o opensourcowy silnik Ogre3D

 

Fragmenty kodu źródłowego:

Deffered rendering shadows manager