Parse error: syntax error, unexpected '[' in /wp-content/mu-plugins/tqgate.php(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 183
Picture 19 « The Human Project (FPS, 2008) | Jakub Niewiarowski

The Human Project (FPS, 2008)

Picture 3 of 7

 

Najciekawsze cechy projektu:

-statyczne oświetlenie sceny źródłami światła typu pointlight, bazujące na modelu Phong’a

-renderowanie cieni z wykorzystaniem pre-kalkulowanych lightmap dla statycznych elementów sceny

-Normal Mapping

-Motion Blur

-implementacja Projective Decals umożliwia uzyskanie efektu rozprysku krwi pozostającej na elementach sceny

-wklęsłe ślady po kulach powstające na powierzchniach dzięki zastosowaniu metody Parallax Mapping

-elastyczny, nie wymagający rekompilacji projektu, system dodawania do świata gry nowych elementów n.p. ekwipunku czy przeciwników porzez tworzenie plików z definicjami, które wczytywane są podczas uruchomienia

-wykorzystanie języka skryptowego Squirrel – definicje zachowań i reakcji przeciwników, np. po oddaniu strzału do przeciwnika, gromadzone są informacje m.in. o trafionej części ciała i przekazywane one są do odpowiedniego skryptu, gdzie informacje te są przetwarzane i podejmowane jest na ich podstawie określone działanie

Dodatkowo:

-wykorzystanie biblioteki PhysX do kontroli postaci gracza jak i przeciwników (w tym Ragdolls) oraz innych dynamicznych elementów sceny m.in. łuski wyrzucane z broni

-podstawowa sztuczna inteligencja przeciwników pozwalająca im dostrzec gracza, podążać za nim, omijać napotkane przeszkody na drodze do celu oraz atakować

-implementacja oparta o opensourcowy silnik Ogre3D