Niniejszy projekt zakłada, iż mamy do czynienia z jednostkami podążającymi jedna za drugą jako oddział po zadanej ścieżce. Zaimplementowano tu rozwiązanie pozwalające na dynamiczną zmianę formacji tych jednostek, czyli ich kolejności w kolumnie, jednocześnie zmiany te nie mają wpływu na poruszanie się całego oddziału.
Jest to prototyp wykonany na potrzeby rekrutacji w warszawskim studio 11bits studios, nie miałem go jednak okazji nigdy przedstawić, gdyż w między czasie dostałem propozycję pracy w innej firmie. Sam projekt i pomysł rozwiązania oparty jest o kod napisany w 2011 w chwili rekrutacji, w roku 2013 dodałem drobne usprawnienia, poprawiłem wizualizację i oddzieliłem kod odpowiedzialny za logikę dema, tak aby był on czytelniejszy.
Podczas nagrywania filmiku, fraps wprowadził dziwne „szarpanie” jednostek podczas ruchu, które nie występowało podczas normalnej symulacji nawet przy niskich fpsach. Jednak jak na prototyp przystało, mogły prześlizgnąć się tu jakieś drobne błędy
Dodatkowo: