Parse error: syntax error, unexpected '[' in /wp-content/mu-plugins/tqgate.php(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 183
Sleeping Village (Outdoor rendering tech demo, 2011) | Jakub Niewiarowski

Sleeping Village (Outdoor rendering tech demo, 2011)

Picture 1 of 13

 

Najciekawsze cechy projektu:

-w pełni dynamiczne oświetlenie sceny bazujące na modelu Phong’a (światło odbijane zwierciadlanie + natężenie światła rozproszonego + natężenie światła otoczenia obliczane w 100% per-pixel)

-oświetlenie uwzględniające powstawanie cieni (metoda Parallel-Split Shadow Mapping) z wykorzystaniem źródła światła typu directional

-HDR rendering + Bloom

-cykl dnia i nocy – dynamiczne niebo, widoczne wędrujące po sklepieniu za dnia słońce, będące jednocześnie źródłem światła zmieniającym swoją intensywność zależnie od pory dnia

-renderowanie roślinności

-zastosowanie techniki Texture splatting w celu nadania terenowi bardziej naturalnego wyglądu

-renderowanie wody z uwzględnieniem zjawisk refleksji i refrakcji oraz jej animacja za pomocą Flow Maps

-możliwość znacznego przyspieszenia wczytywania lokacji na komputerach wyposażonych w procesory wielordzeniowe dzięki wykorzystaniu wielowątkowości

 

 

Dodatkowo:

-implementacja oparta o opensourcowy silnik Ogre3D

 

Fragmenty kodu źródłowego:

Multithreaded vegetation system loader